Jak uprawiać zawód coacha - 1 dzień - 15 lat Norman Benett Group
+48 667 951 752

Jak uprawiać zawód coacha – 1 dzień

Jak uprawiać zawód coacha ?

Szkolnie jest przeznaczone dla wszystkich osób, które są lub zamierzają być coachami, lecz również dla tych, którzy uprawiają lub zamierzają uprawiać zawody rozwojowo-pomocowe związane z usługami jak: trener, terapeuta, fizjoterapeuta, rehabilitant, doradca, konsultant, dizajner, oraz innych. Maciej Bennewicz, doświadczony terapeuta, coach i menedżer przedstawi autorski program oparty na wieloletnich doświadczeniach z prowadzanie własnej praktyki a także grupy firm szkoleniowo-doradczo-coachingowych Norman Benett. Warsztat będzie prowadzony metodą work-shop a jego celem jest zakończenie szkolenia przez uczestników z gotowym planem rozwoju własnej praktyki coachingowej lub innej.

DZIEŃ I  – Jak uprawiać zawód Coacha ?

Coaching jako zawód o nowych cechach
Co wyróżnia coacha spośród innych zawodów? Co wyróżnia twój zawód od innych [ terapeuta, trener, rehabilitant etc.]?
Cechy i oczekiwania związane z autorytetem i charyzmą
Cechy i oczekiwania związane z pomaganiem, terapią, uzdrawianiem
Cechy i oczekiwania związane z rozwojem i zmianą
Odpowiedzialność klienta a poszukiwanie cudotwórcy oraz oczekiwanie cudu
Ćwiczenie [ Składowe mojego zawodu]
Nowe kompetencje coacha/lidera na konkurencyjnym rynku
Mawen, czyli ten który wie lub wie kto wie
Łącznik, czyli ten który potrafi komunikować i łączyć pozornie odległe obszary
Propagator, czyli ten które sprzedaje bez sprzedawania
Ćwiczenie [Mawen/Łącznik/Propagator]
Swoje usługi trzeba sprzedać. Sprzedaż bez sprzedawania, czyli pokłosie metody SPIN
Dlaczego niektórzy boją się sprzedaży?
Metoda SPIN, to w istocie metoda coachingowa
Kiedy sprzedajesz wiarygodnie? Od handlowca do propagatora.
Czego unikać w procesie sprzedaży?
Ćwiczenie [Pytania SPIN]
Potrzeby potencjalnego klienta i korzyści, których oczekuje
Potrzeby jawne i ukryte
Od parametru i cechy do korzyści widzianej oczami klienta
Prezentowanie potrzeb w kategoriach korzyści
Ćwiczenie [Parametry w języku korzyści]
Planowanie biznesu w oparciu o
Spodziewane potrzeby klienta
Korzyści dla wszystkich stron relacji
Osobiste mocne strony osoby/produktu/usługi
Zasoby umożliwiające szybkie, skuteczne działanie
Ćwiczenie [4 filary zmiany]

Related Posts

Leave a Reply!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *