Sprzedaż i obsługa klienta - 15 lat Norman Benett Group
+48 667 951 752

Sprzedaż i obsługa klienta

Sztuka sprzedaży

Szkolenie z technik sprzedaży skierowane jest do handlowców. Zarówno doświadczonych jak i początkujących w zawodzie. Celem warsztatów jest doskonalenie umiejętności sprzedażowych uczestników, w oparciu o diagnozę ich mocnych stron oraz informacje zwrotne dotyczące obszarów do rozwoju. Szkolenie jest zaplanowane jako trening praktycznych umiejętności. Prowadzone jest metodą sekwencyjnych ćwiczeń, analizy wideo, uczenia przez wnioskowanie i doświadczanie.

 Uczestnicy zdobywają wiedzę i praktyczne umiejętności w takich obszarach jak:

  • różnice w psychologii sprzedaży w zależności od typu relacji z klientem
  • proces sprzedaży a specyfika branży i produktu
  • przygotowanie do rozmowy handlowej
  • potrzeby i wymagania klientów
  • trudni klienci
  • etapy prezentacji handlowej i negocjacje
  • odpowiadanie na zastrzeżenia i finalizacja
  • jaki handlowiec jest najskuteczniejszy
  • jak "przywiązywać" klienta do marki i firmy

 

Negocjacje handlowe

Szkolenie to jest przeznaczone dla osób, które chcą wzbogacić swój warsztat negocjacyjny. Uczestnicy zdobędą umiejętności skutecznego prowadzenia negocjacji zarówno w kontaktach handlowych jak również w sytuacjach rozwiązywania konfliktów. Przećwiczymy kolejno wszystkie fazy negocjacji oraz powiemy jak bronić się przed presją stosowaną przez drugą stronę.

  • podstawowe pojęcia wykorzystywane w negocjacjach
  • przygotowanie do rozmów negocjacyjnych
  • fazy negocjacji
  • nawiązywanie kontaktu podczas negocjacji
  • strategie i techniki negocjacyjne
  • chwyty negocjacyjne i jak się przed nimi bronić
  • elementy komunikacji niewerbalnej

 

Telemarketing

Szkolenie jest skierowane do pracowników infolinii, telemarketerów i handlowców. Uczestnicy zdobędą praktyczną umiejętność prowadzenia rozmowy informacyjnej i handlowej oraz sprzedaży przez telefon. Ponadto zapoznają się ze sposobami skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i klientami. W przypadku pracowników doświadczonych nabyte umiejętności będą dotyczyć doskonalenia warsztatu zawodowego oraz skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

  • specyfika komunikacji telefonicznej i jej zagrożenia
  • tylko dwie minuty efektywnego kontaktu
  • osiąganie skuteczności w komunikacji telefonicznej
  • diagnozowanie potrzeb i obaw klienta
  • prezentacja oferty i sprzedaż przez telefon
  • reprezentowanie firmy i marki
  • skuteczne radzenie sobie z zastrzeżeniami i wątpliwościami
  • rozmowa z trudnymi klientami

 

Profesjonalna obsługa klienta

Szkolenie adresowane jest do pracowników pracujących w obsłudze, bądź sprzedaży bezpośredniej. Uczestnicy zdobędą umiejętność skutecznego, dostosowanego do specyfiki klienta, sposobu komunikacji. Uzyskają także umiejętność motywowania się w sytuacji wykonywania obowiązków służbowych oraz skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji w kontakcie z klientem.

  • skuteczna komunikacja w kontakcie z klientem
  • sztuka reprezentowania i budowania wizerunku firmy
  • zasady obsługi bezpośredniej
  • etapy rozmowy z klientem
  • sposoby radzenia sobie z zastrzeżeniami
  • trudni klienci
  • motywacja i automotywacja pracowników obsługi
Sprzedaż i obsługa klienta

Sprzedaż i obsługa klienta

Sprzedaż i obsługa klienta to zakres szkoleń, który skierowany jest do handlowców, zarówno doświadczonych jak i początkujących w zawodzie. Program jest każdorazowo dopasowywany, po wcześniejszej diagnozie, do specyfiki branży, rynku i produktu. Sprzedaż i obsługa klienta to podstawowe szkolenie pomocne w każdej branży. Jak sprawić by klient zawsze powracał do nas i by do nas jako pierwszych zwracał się z pierwszym zapytaniem? W jaki sposób budować relacje sprzedaży by obsługa klienta była profesjonalna i na najwyższym poziomie?

Sprzedaż i obsługa klienta

 
Element przyczepności jest niezbędny przy każdej sprzedaży

Dobry handlowiec wie, że kluczem do skutecznej sprzedaży i obsługi klienta jest personalizacja relacji z klientem. Dziś każdy konsument chce się czuć wyjątkowa. Chce by oferta byłą przeznaczona wyłącznie dla niego. Co jest punktem przyczepności? Jak przyciągnąć do siebie klienta? To trudna umiejętność handlowca, jadnak mozliwa do nabycia właśnie na tym szkoleniu.

Sprzedaż i kontakt z klientem

 
Praktyczne umiejętności sprzedaży i negocjacji

Efektem szkolenia podstawowego jest osiągnięcie praktycznej umiejętności sprzedaży w zmieniających się warunkach. Szkolenie dla doświadczonych handlowców wzmacnia warsztat pracy i jednocześnie pozwala nabyć umiejętności związane z zaawansowanymi negocjacjami handlowymi. Uczestnicy zdobywają praktyczną umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami i „przywiązywania” klienta do firmy i marki.
  • Dom Development
  • ING
  • Najwyższa Izba Kontroli
  • Leroy Merlin
  • Hipp
  • Hubert Burda Media