Szkolenia menedżerskie - 15 lat Norman Benett Group
+48 667 951 752

Szkolenia menedżerskie

Leadership i Budowanie Zespołu - szkolenia menedżerskie

Szkolenie skierowane głównie do osób, które zarządzają zespołem. Uczestnicy poznają mechanizmy, którymi rządzi się grupa i umiejętność wpływania na nie. Menedżerowie posiądą praktyczną umiejętność budowania i modelowania zespołu, w sposób umożliwiający skuteczne osiąganie celów. Ponadto uczestnicy dowiedzą się jak budować autorytet lidera i jak rozwijać zdolności przywódcze.

  • mechanizmy i etapy tworzenia się grupy
  • normy, cele i procesy zachodzące w zespołach
  • role grupowe
  • pozycja lidera w grupie zadaniowej
  • style kierowania
  • dostosowywanie stylu kierowania do potrzeb zespołu i typu zadania
  • jak być efektywnym przywódcą w zespole
  • budowanie autorytetu lidera

 

Organizacja pracy w zespole - szkolenia menedżerskie

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do menedżerów, ale również do osób kierujących projektami. Pozwala na zastosowanie w praktyce skutecznych metod komunikacji wewnątrz zespołu i pomiędzy zespołami. W trakcie szkolenia zostają uruchamiane i udrażniane kanały komunikacji oraz ćwiczone techniki współdziałania, koordynowania i zarządzania. Efektem jest także praktyczna znajomość zasad kierowania, wspomagająca tworzenie mechanizmów kreatywnych w zespole.

  • komunikacja w grupie i dbałość o "drożne kanały przepływu informacji"
  • planowanie zadań i planowanie działań
  • kryteria, podział i wyznaczanie obowiązków dla podgrup i osób
  • sposoby przekazywania celów, zadań i poleceń służbowych
  • lider jako coach
  • kontrola i konsekwencja w kierowaniu zespołem
  • przekazywanie informacji zwrotnych – mówienie o błędach nie musi być trudne
  • jak stworzyć kreatywną grupę samosterowną?

 

Motywowanie zespołu - szkolenia menedżerskie

Szkolenie dostarcza uczestnikom umiejętności motywowania współpracowników. Ćwiczymy sposoby diagnozowania indywidualnych potrzeb i wartości, które motywują ludzi. Uczestnicy zapoznają się z najnowocześniejszymi systemami motywacyjnymi skutecznie funkcjonującymi w organizacjach. Poruszymy też kwestię automotywacji menedżera.

  • rozpoznawanie potrzeb i wartości pracowników
  • dlaczego pracownicy wybierają pewne zachowania - motywacja jako proces
  • presja i kara czy nagroda i wzmocnienie
  • delegowanie zadań
  • nowe podejścia w motywowaniu zespołu
  • znajomość i identyfikacja z celami
  • jak wzbudzać zaangażowanie w ludziach
  • jak się automotywować?

 

Komunikacja w zespole - szkolenia menedżerskie

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, ale także, po modyfikacji, do zespołów pracowniczych i pracowników liniowych Skutkiem szkolenia jest uzyskanie umiejętności skutecznego porozumiewania i wymiany informacji.

Ponadto uczestnicy rozpoznają zakłócenia i bariery komunikacyjne w ich zespołach i nauczą się je eliminować. Efektem dla całej organizacji jest poprawa funkcjonowania systemu na poziomie informacyjnym i kooperacyjnym.

  • zasady skutecznej komunikacji w organizacji
  • dynamika wymiany informacyjnej
  • rozmowa jako element zarządzania
  • informowanie i feedback
  • analiza sieci komunikacyjnej w zespole i w organizacji
  • umiejętność przyjmowania perspektywy drugiej strony
  • mapa ogólnej orientacji i mapa komunikacji
  • współdziałanie i wymiana a skuteczna komunikacja
szkolenia menedżerskie

 
Przywództwo w organizacji

Skuteczne zarządzanie wymaga konkretnej wiedzy i specyficznych umiejętności dla danej branży. Norman Benett wychodzi naprzeciw Twoim potrzebom, tworząc programy szkoleniowe z zakresu zarządzania, odpowiednie dla kadry menedżerskiej Twojej firmy, czyli Przywództwo w organizacji.

Przywództwo w organizacji to złożona zdolność, którą można rozwijać i której można się uczyć. Przywództwo w organizacji realizuje się w dwóch wymiarach: społecznym i indywidualnym. Stajemy się przywódcami dzięki temu, że ludzie wybierają nas na przywódców. Robią to gdyż posiadamy cechy i wypracowaliśmy zdolności, które sprawiają, że możemy taką rolę odgrywać. Nasze przywództwo pojawia się wraz z wizją, która łączy ludzi. Lider sprawia, że wizja staje się atrakcyjna dla grupy, a nie tylko dla niego samego. Jeśli istnieje "duch grupy", przywódca musi sie odnieść do niego, tak samo jak musi potrafić komunikować się z każdą z osób. Źródło - Robert B. Dilts (Przywództwo z wizją)

 

Motywowanie zespołu

 
Przewodzenie i style zarządzania

Przywództwo w organizacji to przede wszystkim bycie dobrym menedżerem to sztuka i pasjonujące wyzwanie. Skuteczne przywództwo wymaga nie tylko doskonałych kwalifikacji i nastawienia na wynik, ale także troski o ludzi i umiejętności bycia dla nich liderem, przewodnikiem, a gdy trzeba także przyjacielem. Takie podejście jest naszym zdaniem drogą, która zapewnia długoterminowy sukces i pozwala czerpać prawdziwą radość z kierowania zespołem. Na naszych szkoleniach dowiesz się, jak to zrobić właśnie na kursie Przywództwo w organizacji.

Rekomendacje

Zamów bezpłatną diagnozę!

Przyjedziemy i przeprowadzimy diagnozę potrzeb zupełnie gratis!
  • Najwyższa Izba Kontroli
  • Leroy Merlin
  • Roche
  • ING
  • Skanska
  • Dom Development