Akademia Menedżera Poziom Zaawansowany - Norman Benett Group szkolenia, coaching i mentoring

Akademia Menedżera Poziom Zaawansowany

Akademia Menedżera Poziom Zaawansowany

akademia menedżera Norman Benett

Termin kursu:

  • 15 – 16 czerwca – I zjazd
  • 13 – 14 lipca – II zjazd
  • 03 – 04 sierpnia – III zjazd

Uczestnicy:

Kameralne grupy, od 6 do 12 osób

Certyfikat:

Efektem ukończenia kursu będzie uzyskanie certyfikatu: Profesjonalny Manager – Poziom Zaawansowany 

Korzyści dla uczestnika:

W ciągu 6 dniowego kursu, uzyskasz kompetencje w zakresie:

  • budowanie marki osobistej
  • planu działania w jaki sposób wzmacniać swój autorytet
  • świadomości swojej  roli managera
  • nawiązanie kontaktów biznesowych z jak najszerszymi kręgami przedsiębiorców z różnych branż
  • dbanie o długofalowe relacje i partnerstwo w biznesie
  • stosowania konkretnych techniki do prowadzenia ciekawych spotkań
  • poznania metod efektywnego planowania czasu pracy
  • podnoszenia poziomu zaangażowania współpracowników wzmocnienia efektywności osobistej
  • wystąpień publicznych i prezentacji

Metoda pracy:

Dla osiągnięcia zamierzonego efektu kurs zostanie zrealizowany w formie trzech dwudniowych szkoleń prowadzonych metodami warsztatowymi – tzn. stosujemy różnego rodzaju zaprojektowane przez nas gry, case-study, zadania grupowe i indywidualne. Odwołamy się do doświadczeń i rzeczywistych wystąpień uczestników i zaproponujemy ćwiczenia, techniki służące autodiagnozie i zwiększeniu własnej efektywności.

Procent ćwiczeń praktycznych do wykładów wynosi w naszej metodologii 80% do 20%, a zajęcia będą zawsze interaktywne i prowadzone w grupie od 6 do 12 osób.


PROGRAM KURSU :

DZIEŃ I 

 1. Budowanie autorytetu lidera

Szkolenie dotyka i nazywa kluczowe czynniki decydujące o tym, że jako szef masz poczucie autorytetu w zespole. Pozwoli Ci określić, na jakim etapie budowania autorytetu lidera jesteś obecnie i co potrzebujesz zrobić, aby wejść wyżej lub utrzymać stan obecny.
• Autorytet szefa – kiedyś i dziś
• Lider transakcyjny vs. Lider transformacyjny
• Podstawy władzy, czyli od jakich czynników zależy autorytet lidera formalnego i nieformalnego
• 5 poziomów budowania autorytetu wg. Johna C. Maxwella
• Zachowania i postawy menadżerskie burzące autorytet
• Twoje wartości w roli menadżera i zachowania je wspierające – rozwojowy action plan

DZIEŃ II

2. Top Personal Branding – marka osobista lidera na najwyższym poziomie

Marka osobista jest od tego, żeby ludzie chcieli zrobić z tobą biznes, zanim poznają cię osobiście. W Top Personal Branding pomagamy przedsiębiorcom tworzyć świat biznesu zgodnie z ich wizją. Wydobywamy talenty oraz prawdziwe motywy działania i uczymy jak profesjonalnie je zamanifestować. Pracujemy z liderami, którzy wiedzą czego chcą i mają czelność budować świat po swojemu. Zmieniamy świat biznesu na lepsze

Marka osobista lidera
Jak zostać liderem w swojej branży i dlaczego warto to zrobić?
Skuteczna komunikacja w mediach społecznościowych, która wspiera wizerunek
Proces decyzyjny klientów – jak wygrać w „Zerowym Momencie Prawdy” + ćwiczenie
5 najważniejszych obiekcji związanych z personal brandingiem i co z nim zrobić
Przykłady najlepszych marek osobistych z Polski i ze świata
Analiza siły marki osobistej uczestników na bazie Personal Branding Index oraz plan działań na przyszłość
Social Selling czyli jak lepiej sprzedawać dzięki marce osobistej
Jak się wyróżnić na rynku?
Jak komunikują się liderzy – inspiracja i odpowiednie elementy
Ćwiczenie – znajdź swój czasownik i wyróżnij się na rynku
Dawaj i bierz – strategie win-win
Ćwiczenie – gra XY
Plan publikacji treści w mediach społecznościowych i model 90-0-1

DZIEŃ III

3. Networking

– Co odróżnia przeciętnych liderów od osiągających sukces?
–  Do czego potrzebna jest sieć kontaktów?
– korzyści budowania sieci
– Dlaczego przeciętni liderzy nie mają kompetencji strategicznych?
– Formalna i nieformalna sieć powiązań
– 3 poziomy i rodzaje sieci:
– Osobista
– Operacyjna
– strategiczna
– Jak zwiększyć swoją skuteczność – 5 kroków?
– Metoda 5P:
Przygotowanie
Przełamywanie lodów
Pogaduszki/ Small talk
Podtrzymywanie relacji

DZIEŃ IV

 1. Efektywność osobista

 Warsztat porusza najważniejsze zagadnienia zarządzania sobą w czasie. W programie zapraszmay uczestników do przyjrzenia się swoim praktykom związanym z organizowaniem sobie czasu pracy i pokazujemy inne, bardziej efektywne sposoby planowania i realizowania zadań. Uczestnicy poznają podstawowe narzędzia efektywności osobistej, jak zasady planowania, stawianie celów czy radzenei sobie ze “złodziejami” czasu.
Zarządzanie czasem czy zarządzanie sobą w czasie?
Generacje zarządzania czasem, czas…
Jakie jest Twoje podejście do czasu?
Na czym upływa Twój czas?
Priorytety:
Zasady Pareto, ABC
Matryca Eisenhowera
Cele
Czy cele działają?
Formułowanie celów
Rodzaje celów, Koło równowagi
Parametry celu
Zasady dobrego planowania
Sowy, skowronki
Reguła 60/40, reguła Parkinsona
Narzędzia efektywnego zarządzania czasem
OATS, Covey
Jak żyć efektywnie czyli walka za złodziejami czasu
Mit wielozadaniowości ośmiornica i słoń
Dokonywanie wyborów w służbie efektywności
Bardziej efektywne spotkania
Nie pali się. Prokrastynacja, czyli odkładanie na później
Ja tylko na minutkę
Telefony
Maile
Efektywna komunikacja kluczem do wydajnej pracy (aktywne słuchanie, parafraza)
Asertywność kluczem do wydajnej pracy (nie zrobię tego)

DZIEŃ V 

 1. Prowadzenie ciekawych spotkań

  • Cel i efekt (adaptacja techniki do określenia warunków brzegowych spotkania: po co się spotkaliśmy? co ma być efektem? jakie będziemy mieli korzyści? ile czasu mamy na spotkanie? pytanie o zasoby? ewentualnie o etapy spotkania?) – omówienie trenera + demo na środku na przykładzie dzisiejszego szkolenia
    –  Rama celu – rama problemu – dobre ramy spotkania diagnozującego problem
    –  Feedback coachingowy – model i praktyka jego udzielania – omówienie trenera + ćwiczenie w parach
    – Pytania coachingowe – teoria, praktyka ich zadawania, mocne pytania/pytania graniczne – omówienie trenera + demo na forum
    – Metoda Walta Disneya – technika i jej zastosowanie – omówienie trenera
    –  Matryca aktywności – technika i jej uniwersalne zastosowanie – omówienie trenera
    – Ćwiczenie – praca w grupach różnymi technikami
    – Spotkania stand-up i spotkania chodzone – nowe trendy – omówienie trenera + dyskusja o doświadczeniach uczestników
    –  Zdjęcia, karty, gry, fragmenty książek i artykułów i inne akcesoria do wykorzystania w prowadzeniu spotkań – omówienie trenera + dyskusja w parach/grupach o możliwości zastosowania różnych akcesoriów
    – Ćwiczenie – przygotowanie planu spotkania, które mam poprowadzić w najbliższym czasie i poprowadzenie tego spotkania w grupie z użyciem technik: cel i efekt, pytania coachingowe i innych wybranych, poznanych dzisiaj technik

DZIEŃ VI

1. Wystąpienia publiczne

I. Przygotowanie się do wystąpienia
Co jako prezenter musisz wziąć pod uwagę podczas przygotowania? – lista kluczowych zagadnień.
Ile czasu powinienem poświęcić na przygotowanie?
Oczekiwania, potrzeby i pytania odbiorców – jak możemy je poznać lub przewidzieć i przygotować się do nich?
Co lubią, a czego nie lubią w prezentacjach moi odbiorcy?
Jak dopasować argumentację i sposób przekazania informacji do odbiorców?
Określanie celu i efektu prezentacji oraz organizowanie materiału i argumentów wspierających jego osiągnięcie.
Jak dobierać argumenty, przykłady, analogie i metafory?
Sztuka skrótu, czyli jak wydobyć esencję z dużej ilości materiału?
Techniki audiowizualne pomagające zwiększyć skuteczność prezentacji – jak można je jeszcze lepiej wykorzystać i jakich błędów unikać?                                                                                                                                                        Sprawdzone zasady tworzenia czytelnych i przejrzystych slajdów i prezentacji MS PowerPoint

II. Prowadzenie wystąpienia
Jednoczesny kontakt z grupą i z indywidualnym słuchaczem.
Jak z sygnałów niewerbalnych odczytywać nastawienia odbiorców?
Jak, kiedy i w jakim celu zadawać pytania uczestnikom?
Sposoby podtrzymywania uwagi i aktywizowania uczestników?
Jak zarządzać prezentacją, aby w określonym czasie osiągnąć zamierzony cel?
Sztuka argumentacji – jakich argumentów dostarczać i w jaki sposób je prezentować, aby dobrze „sprzedać” swój pomysł?
Jak precyzyjnie się wyrażać, aby odbiorcy łatwo zrozumieli mój tok rozumowania?
Język korzyści, porównania, przykłady.
Przygotowany plan prezentacji a elastyczność prezentera i dopasowanie się do odbiorców.

 


Trenerzy prowadzący zajęcia:

 

  •    Piotr Grządziel
Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania łączące personal branding oraz social selling. Od 15 lat skutecznie łączy marketing, komunikację i sprzedaż, realizując projekty dla Orange, Aviva, Lion’s Bank, Hapag-Lloyd, Mars, Coca-Cola, Heineken, Bridgestone, Enea i polskie rozwijające się firmy.Twórca autorskiej metody Top Personal Branding, na bazie której pracuje z liderami w biznesie, pomagając im zbudować silne, wyróżniające się i skuteczne marki osobiste. Certyfikowany trener persolog®/DISK na bazie których korzysta z narzędzi ułatwiających komunikację, sprzedaż oraz podnoszących jakość obsługi(więcej)
    Grzegorz Turniak
  • Prekursor polskiego networkingu. Jest doświadczonym mentorem, inspirującym mówcą oraz niestrudzonym orędownikiem niezwykle wartościowych idei: zarządzania talentami, karierą, siecią relacji i kontaktów.
    Założył Akademię Rekomendacji, gdzie uczy, jak zawiązywać i monetyzować kontakty.
    Przyznaje, że przeprowadził ponad 1000 sesji networkingowych dla ponad 150.000 uczestników oraz poznał ze sobą tysiące Polaków.
          Małgorzata Łozińska
  • Psycholog, HR-owiec, trener, coach. Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego i studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie Ludźmi w Firmie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
    Specjalizuje się w budowaniu modeli kompetencyjnych oraz w tworzeniu narzędzi HR na bazie kompetencji, opisach stanowisk pracy, rekrutacji w oparciu o wywiady behawioralne, próbki pracy i Assessment Center, diagnozie kompetencji poprzez sesje Development Center, projektowaniu działań rozwojowych adekwatnie do zbadanych potrzeb, zarządzania szkoleniami, wdrażania systemów ocen okresowych.(więcej)

Informacja i zapisy:

Magda Piotrowska, tel. +48 667 951 752, e-mail: magda.piotrowska@normanbenett.plul. 3 Maja 11A, 05-806 Komorów

Lokalizacja:

Norman Benett, ul. 3-go Maja 11a, 05-806 Komorów k.Warszawy


Zapytaj o dofinansowanie tel. 667 951 752

Rezerwacje

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Translate »