Coaching i Mentoring w pracy Menedżera - Norman Benett coaching, mentoring i szkolenia
Cart

Brak produktów w koszyku.

+48 667 951 752

Coaching i Mentoring w pracy Menedżera

Wczytuję mapę...

Data/Czas
Date(s) - 05/11/2015 - 06/11/2015
10:00 am - 5:00 pm

Lokalizacja
Komorów

Kategorie


Coaching i Mentoring w pracy Menedżera (2 dni warsztatu, 5-6 listopada 2015 Warszawa)

CEL i KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

Celem głównym szkolenia Coaching i Mentoring w pracy Menedżera jest wzbogacenie warsztatu menadżerskiego uczestników o podejście coachingowe i mentoringowe.

W trakcie warsztatu uczestnicy dowiedzą się m.in. czym jest coaching, a czym mentoring, jakie są kluczowe umiejętności coachingowe i mentoringowe oraz kiedy warto z nich korzystać. Zdobędą umiejętność wymiarowania celów zadawania pytań i coachingowego udzielania informacji zwrotnej.

Coaching i Mentoring w pracy Menedżera

Prezentowany projekt Coaching i Mentoring w pracy Menedżera kładzie nacisk na wzmocnienie i wypracowanie umiejętności menedżerskich. W trakcie szkolenia trenerzy zadbają również o pole do wymiany doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy uczestnikami. Warsztaty będą opierały się na praktycznym wymiarze niniejszej tematyki. Będziemy pracować na konkretnych sytuacjach, które są ważne, problemowe czy też wymagają sprecyzowania lub wzmocnienia zakresu kompetencji menedżerów. Tym samym zatem, będziemy przekładać wiedzę z niniejszych zakresów na praktyczne umiejętności, które uczestnicy powinni wynieść ze szkoleń, aby wzmocnić swoją efektywność zawodową.

Zajęcia będą prowadzone metodami warsztatowymi – tzn. zastosujemy różnego rodzaju zaprojektowane przez nas gry, case-study, zadania grupowe i indywidualne. Odwołamy się do doświadczeń i specyfiki rzeczywistych sytuacji zawodowych uczestników i zaproponujemy różnego rodzaju ćwiczenia służące autodiagnozie i zwiększeniu własnej efektywności.

 

PROGRAM MERYTORYCZNY

 

Blok tematyczny Zawartość
  1. Przewodzenie zespołowi – podstawowa umiejętność lidera
1.  Autodiagnoza stylu przewodzenia zespołem – model Blancharda

2.  Dostosowywanie stylu kierowania do potrzeb zespołu i typu zadania

  1. Kluczowe umiejętności
    i narzędzia coachingowe/ mentoringowe
    w pracy menadżera
1.   Czym jest, a czym nie jest coaching/mentoring?

2.   Style kierowania a coaching/mentoring – analogie i różnice

3.   Kiedy stosować coaching, kiedy mentoring, a kiedy podejście tradycyjne w kierowaniu podwładnym

4.   Określanie celów i zasady budowania trafnych celów coachingowych

5.   Pytania i ich znaczenie w coachingu/mentoringu: rama celu i rama problemu – Model GROW

6.   Aktywne słuchanie i informacja zwrotna, czyli na czym polega dobra komunikacja z pracownikiem podczas coachingu/mentoringu?

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

MIEJSCE

Centrum Inspiracje www.centruminspiracje.pl Warszawa, ul. Kremowa 7

CZAS

  • Warsztaty zostały zaplanowane na 2 dni szkoleniowe – 16 godzin zajęciowych (16 x 45 min)
  • Proponujemy pracę w godzinach:
  • Dzień 1: 9.00-17.00
  • Dzień 2: 9.00-16.00
  • Termin: 5-6 listopada 2015

INWESTYCJA

Jesteśmy firmą, która stawia sobie za cel realizowanie bardzo wysokich standardów w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń, ale jednocześnie dbamy o to, aby być konkurencyjni na rynku.

Cena 2-dniowego kursu wynosi 986 PLN netto + 23% VAT / os. (1212,78 zł brutto)

Cena zawiera:

  • Dwóch trenerów prowadzących
  • Materiały szkoleniowe
  • Pełne wyżywienie podczas szkolenia: świeżo wypiekane rogaliki francuskie z konfiturami, owoce, domowe ciasta, dwudaniowy obiad, napoje ciepłe i zimne bez limitów,
  • Certyfikaty dla uczestników

 

TRENERZY

Paweł Kaczmarczyk

Paweł Kaczmarczyk

Senior Trener, Coach, Menadżer Projektów

Absolwent Wydziału Pedagogicznego i Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie dziennikarskie. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów poświęconych problematyce bezrobocia, zarządzania personelem i psychologii pracy.

Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących efektywnej komunikacji, coachingu, sztuki prezentacji, umiejętności trenerskich, zarządzania projektem, sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Ponadto jako senior trener, konsultant i doradca zawodowy, projektuje i prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji handlowych, autoprezentacji, twórczego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem, zarządzania zespołem oraz szkolenia integracyjne. Posiada także doświadczenie menadżerskie. Kierował zespołem trenerów na stanowisku Dyrektora Programowego oraz tworzył i wprowadzał na rynek nowy produkt na stanowisku Product Managera. Jako konsultant od kilku lat aktywnie sprzedaje usługi szkoleniowe, stąd posiada praktyczne doświadczenie w tym zakresie.

W ciągu 14 lat doświadczenia w branży HR, zrealizował około 700 dni biznesowych projektów szkoleniowych, między innymi dla: AIG, Atantic, Berlin-Chemie, Carrefour, Coca-Cola, Computerland, Continental Opony, DAF Trucks, DKMS, Ernst&Young, Henkel, Hestia, HIPP, ING NN, KBC Autolease, Kotlin, Lisner, Leroy Merlin, Najwyższa Izba Kontroli, Nokia, Orange, PKO BP, Polimex-Mostostal, Polkomtel, Polpharma, PZU, Siemens, Skanska, Storck, Schering-Plough, Szkoła Główna Handlowa, Tchibo, Trodat, Uniwersytet Warszawski, Whirlpool, Wydawnictwo G+J, Tradedoubler.

Po pracy: podróżuje, fotografuje i jeździ na nartach.


Anna Macidłowska

Anna Macidłowska

Menadżer HR, Coach EMCC

Doświadczenie zawodowe zdobyła łącząc praktykę ciągłego doskonalenia procesów HR w firmie produkcyjnej z doświadczeniem strategicznej roli HR European Managera w międzynarodowej organizacji z branży finansowej. Obecnie Członek Zarządu Wagon Service Ostróda Sp. z o.o. odpowiedzialna za HR, zarządzanie bezpieczeństwem i ochroną środowiska.

Anna Macidłowska była liderem wielu projektów z obszaru HR między innymi z zakresu transformacji kultury organizacyjnej oraz wdrażania systemów zarządzania kompetencjami. Prowadziła również projekty rozwojowe indywidualne i dla zespołów, wdrażała różnorodne systemy motywacyjne.

Jej misja to bycie niewyczerpywalnym źródłem inspiracji dla siebie i innych na drodze rozwoju osobistego. Anna Macidłowska Ddzieli się wiedzą i doświadczeniami prowadząc szkolenia z zakresu komunikacji, rozwoju umiejętności menedżerskich, przywództwa i budowania zespołu. Jest też specjalistą w obszarze szkoleń merytorycznych z zakresu narzędzi i systemów HR.

Anna Macidłowska realizowała projekty szkoleniowe zarówno dla klientów biznesowych, organizacji pozarządowych, jak i klientów indywidualnych.

Towarzyszy ludziom w zmianie prowadząc business-coaching i life-coaching zgodnie z kodeksem etycznym EMCC.

Anna Macidłowska pracuje z pasją, w życiu i relacjach kieruje się empatią.

Rezerwacje

To wydarzenie jest już w całości zarezerwowane.

Translate »
0