robert

22 czerwca 2015

Brak komentarzy

Home Kursy coachingowe

Jak skutecznie uprawiać zawód coacha?

Jak skutecznie uprawiać zawód coacha?

Jeśli chcesz wziąć udział w interesującym i profesjonalnie przeprowadzonym szkoleniu, z którego możesz dowiedzieć się jak skutecznie uprawiać zawód coacha to zapraszamy na kurs. Odpowiemy również na takie pytania, jak:

  • stworzyć profesjonalną praktykę coachingową?
  • jak się wyróżnić na rynku konkurencji?
  • co decyduje o skuteczności coacha?
  • jak stworzyć własny gabinet/biuro usług coachingowych?
  • dla kogo?

Szkolenie – jest przeznaczone dla wszystkich osób, które są lub zamierzają być coachami. Skorzystać z niego mogą również ci, którzy uprawiają lub zamierzają uprawiać zawody rozwojowo-pomocowe związane z usługami, takimi jak: trener, terapeuta, fizjoterapeuta, rehabilitant, doradca, konsultant, dizajner, oraz inne.

Maciej Bennewicz, doświadczony terapeuta, coach i menedżer przedstawi autorski program oparty na wieloletnich doświadczeniach z prowadzenia własnej praktyki, a także grupy firm szkoleniowo-doradczo-coachingowych Norman Benett. Warsztat będzie prowadzony metodą work-shop. Jego celem jest zakończenie szkolenia przez uczestników z gotowym planem rozwoju własnej praktyki coachingowej lub innej.

 

Jak skutecznie uprawiać zawód coacha. Kurs prowadzi Maciej Bennewicz

 

Zapraszamy na kurs:

 

Cena kursu 3 dni: 698 zł netto
Data: 24-26.07.2015
Prowadzi: Maciej Bennewicz
Miejsce: Warszawa ul. Kremowa 7
Informacja i zapisy: Magda Piotrowska tel. 667 951 752

 

Jak uprawiać zawód coacha – po kursie

 

DZIEŃ I

 

Coaching jako zawód o nowych cechach:

  • Co wyróżnia coacha spośród innych zawodów?
  • Co wyróżnia Twój zawód od innych [terapeuta, trener, rehabilitant etc.]?
  • Cechy i oczekiwania związane z autorytetem i charyzmą, z pomaganiem, terapią, uzdrawianiem oraz z rozwojem i zmianą.
  • Odpowiedzialność klienta a poszukiwanie cudotwórcy oraz oczekiwanie cudu.
  • Ćwiczenie [Składowe mojego zawodu].
  • Nowe kompetencje coacha/lidera na konkurencyjnym rynku.
  • Mawen, czyli ten, który wie lub wie kto wie.
  • Łącznik, czyli ten, który potrafi komunikować i łączyć pozornie odległe obszary.
  • Propagator, czyli ten, który sprzedaje bez sprzedawania.
  • Ćwiczenie [Mawen/Łącznik/Propagator].
  • Swoje usługi trzeba sprzedać. Sprzedaż bez sprzedawania, czyli pokłosie metody SPIN.
  • Dlaczego niektórzy boją się sprzedaży?
  • Metoda SPIN, to w istocie metoda coachingowa.
  • Kiedy sprzedajesz wiarygodnie? Od handlowca do propagatora.
  • Czego unikać w procesie sprzedaży?
  • Ćwiczenie [Pytania SPIN].
  • Potrzeby potencjalnego klienta i korzyści, których oczekuje.
  • Potrzeby jawne i ukryte.
  • Od parametru i cechy do korzyści widzianej oczami klienta.
  • Prezentowanie potrzeb w kategoriach korzyści.
  • Ćwiczenie [Parametry w języku korzyści].
  • Planowanie biznesu w oparciu o spodziewane potrzeby klienta, korzyści dla wszystkich stron relacji, osobiste mocne strony osoby/produkty/usługi, zasoby umożliwiające szybkie, skuteczne działanie.
  • Ćwiczenie [4 filary zmiany].
0
Dodaj komentarzx