robert

26 czerwca 2019

Brak komentarzy

Home Kursy coachingowe

Profesjonalni coachowie

Profesjonalni coachowie

Gratulujemy wam ukończenia akredytowanego kursu coachingu z EQA EMCC w Norman Benett i udowodnienia 8 kompetencji coacha i mentora EMCC na poziomie practitioner. Profesjonalni coachowie to teraz Wy.

 

Profesjonalni coachowie – Bycie Profesjonalnym Coachem to wielka odpowiedzialność.

 

Kiedy decydujesz się zdobyć nowy zawód coach, to zazwyczaj wiąże się to z nabyciem odpowiednich kompetencji. W zależności od tego, jaki kurs wybierzesz (długość, poziom, akredytacja) takich kompetencji możesz się na tym kursie nauczyć. W Polsce jest wiele kursów i wiele różnych standardów. Kursy dostarczające wiedzę z zakresu coachingu opierają się o pewne standardy, które w naszym kraju są definiowane przez różne niezależne stowarzyszenia o których była mowa w poprzednim rozdziale. Kursy coachingu, które posiadają akredytacje, zostały sprawdzone przez niezależne organizacje i możesz mieć pewność, że ich jakość jest wystandaryzowana, uczą one kompetencji na odpowiednim poziomie.

 

Profesjonalni coachowie w kursie coachingu Norman Benett uzyskują 8 kompetencji EMCC coacha i mentora

 

Osiem kategorii kompetencji coachingowych/mentoringowych:

 

  1. Samoświadomość

 

Wykazywanie świadomości własnych wartości, przekonań i zachowań; rozpoznawanie, w jaki sposób wpływa to na pracę i wykorzystywanie tej samoświadomości w skutecznym osiąganiu celów klienta i, jeśli dotyczy, sponsora.

 

  1. Zaangażowanie w samodoskonalenie

 

Zgłębianie i doskonalenie standardów pracy i dbanie o reputację zawodu.

 

  1. Zarządzanie warunkami umowy

 

Określanie oczekiwań i granic kontraktu mentoringu/coachingu oraz wdrażanie jego postanowień w relacji z klientem i, jeśli dotyczy, ze sponsorem.

 

  1. Budowanie relacji

 

Umiejętne budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem i, jeśli dotyczy, ze sponsorem.

 

  1. Tworzenie przestrzeni dla wglądu i wiedzy

 

Pracowanie z klientem i sponsorem nad pogłębianiem wglądu i wiedzy.

 

  1. Wynik i ukierunkowanie na działanie

 

Stosowanie odpowiedniego podejścia i wykorzystywanie umiejętności w celu wsparcia klienta w dokonywaniu pożądanych zmian.

 

  1. Wykorzystywanie modeli i technik

 

Wykorzystanie modeli i narzędzi, technik i pomysłów wykraczających poza podstawowe umiejętności komunikacyjne w celu pogłębienia wglądu i wiedzy.

 

  1. Ewaluacja

 

Gromadzenie informacji na temat skuteczności własnej praktyki i przyczynianie się do stworzenia kultury oceny efektów.

 

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x