Profesjonalni coachowie - Norman Benett coaching, mentoring i szkolenia

Profesjonalni coachowie

Bycie Profesjonalnym Coachem to wielka odpowiedzialność.

Gratulujemy wam ukończenia akredytowanego kursu coachingu z EQA EMCC w Norman Benett i udowodnienia 8 kompetencji coacha i mentora EMCC na poziomie practitioner. Profesjonalni coachowie to teraz Wy.

Kiedy decydujesz się zdobyć nowy zawód coach, to zazwyczaj wiąże się to z nabyciem odpowiednich kompetencji. W zależności od tego jaki kurs wybierzesz (długość, poziom, akredytacja) takich kompetencji możesz się na tym kursie nauczyć. W Polsce jest wiele kursów i wiele różnych standardów. Kursy dostarczające wiedzę z zakresu coachingu opierają się o pewne standardy, które w naszym kraju są definiowane przez różne niezależne stowarzyszenia o których była mowa w poprzednim rozdziale. Kursy coachingu, które posiadają akredytacje, zostały sprawdzone przez niezależne organizacje i możesz mieć pewność że ich jakość jest wystandaryzowana, uczą one kompetencji na odpowiednim poziomie.

Profesjonalni coachowie w kursie coachingu Norman Benett uzyskują 8 kompetencji EMCC coacha i mentora

Osiem kategorii kompetencji coachingowych/mentoringowych:

  1. Samoświadomość

Wykazywanie świadomości własnych wartości, przekonań i zachowań; rozpoznawanie, w jaki sposób wpływa to na pracę i wykorzystywanie tej samoświadomości w skutecznym osiąganiu celów klienta i, jeśli dotyczy, sponsora.

  1. Zaangażowanie w samodoskonalenie

Zgłębianie i doskonalenie standardów pracy i dbanie o reputację zawodu.

  1. Zarządzanie warunkami umowy

Określanie oczekiwań i granic kontraktu mentoringu/coachingu oraz wdrażanie jego postanowień w relacji z klientem i, jeśli dotyczy, ze sponsorem.

  1. Budowanie relacji

Umiejętne budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem i, jeśli dotyczy, ze sponsorem.

  1. Tworzenie przestrzeni dla wglądu i wiedzy

Pracowanie z klientem i sponsorem nad pogłębianiem wglądu i wiedzy.

  1. Wynik i ukierunkowanie na działanie

Stosowanie odpowiedniego podejścia i wykorzystywanie umiejętności w celu wsparcia klienta w dokonywaniu pożądanych zmian.

  1. Wykorzystywanie modeli i technik

Wykorzystanie modeli i narzędzi, technik i pomysłów wykraczających poza podstawowe umiejętności komunikacyjne w celu pogłębienia wglądu i wiedzy.

  1. Ewaluacja

Gromadzenie informacji na temat skuteczności własnej praktyki i przyczynianie się do stworzenia kultury oceny efektów.

 

Następny kurs rusza już 3 października 2019 – zapraszamy

Related Posts

Leave a Reply!

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.