robert

02 września 2019

Brak komentarzy

Home Edukacja coachingowa

Akademia Coachingu dla firm

Akademia Coachingu dla firm

Akademia Coachingu dla firm w Norman Benett – jedna z firm postanowiła przeszkolić trenerów wewnętrznych z coachingu. Dzięki uczestnictwu w Akademii Coachingu Norman Benett, uczestnicy  zdobywają nowe kompetencje i poszerzają perspektywę.  Takie przygotowanie pozwoli im pracować z wymagającymi sytuacjami, impasem,  rozwiązywać problemy, pobudzając kreatywność  oraz profesjonalnie wspierać w rozwoju.

 

Akademia Coachingu dla firm – dziś umiejętności coachingowe przydatne są w pracy każdego menedżera, ponieważ jak sami mówią pozwala im to osiągać cele biznesowe w bardziej efektywny sposób.

 

  • Umiejętności coachingowe pozwalają menedżerom budować lepsze relacje ze swoimi podwładnymi
  • Dzięki tym umiejętnościom miękkim wiedzą jak mogą pomóc rozwijać i odblokowywać potencjał pracowników
  • Coaching pomaga też rozwijać talenty w organizacji co stanowi ważny element w osiąganiu celów biznesowych
  • Poprzez zadawanie pytań budują ciekawość, dzięki czemu pracownicy czują się doceniani, ponieważ dedykuje się im swój czas
  • Partnerskie relacje coachingowe pomagają lepiej zrozumieć pracowników i są forpocztą do budowania lepszej atmosfery w organizacji

 

Coachowie będą mogli otrzymać również Międzynarodową Akredytację EIA EMCC, bezpośrednio połączoną z naszym kursem EQA EMCC.  Trzymamy kciuki !!!

 

EMCC EQA logo 3000x2300  EMCC European Individual Akreditation

 

Akredytowani coachowie to potwierdzenie profesjonalizmu w tym zawodzie. Każdy z trenerów wewnętrznych będzie mógł zdecydować, na jakim poziomie będzie chciał udokumentować swoje kompetencje coachingowe.

 

KOMPETENCJE EMCC w programie Akademia Coachingu dla firm w Norman Benett

 

Osiem kategorii kompetencji coachingowych/mentoringowych

 

  1. Samoświadomość

Wykazywanie świadomości własnych wartości, przekonań i zachowań; rozpoznawanie, w jaki sposób wpływa to na pracę i wykorzystywanie tej samoświadomości w skutecznym osiąganiu celów klienta i, jeśli dotyczy, sponsora.

  1. Zaangażowanie w samodoskonalenie

Zgłębianie i doskonalenie standardów pracy i dbanie o reputację zawodu.

  1. Zarządzanie warunkami umowy

Określanie oczekiwań i granic kontraktu mentoringu/coachingu oraz wdrażanie jego postanowień w relacji z klientem i, jeśli dotyczy, ze sponsorem.

  1. Budowanie relacji

Umiejętne budowanie i podtrzymywanie relacji z klientem i, jeśli dotyczy, ze sponsorem.

  1. Tworzenie przestrzeni dla wglądu i wiedzy

Pracowanie z klientem i sponsorem nad pogłębianiem wglądu i wiedzy.

  1. Wynik i ukierunkowanie na działanie

Stosowanie odpowiedniego podejścia i wykorzystywanie umiejętności w celu wsparcia klienta w dokonywaniu pożądanych zmian.

  1. Wykorzystywanie modeli i technik

Wykorzystanie modeli i narzędzi, technik i pomysłów wykraczających poza podstawowe umiejętności komunikacyjne w celu pogłębienia wglądu i wiedzy.

  1. Ewaluacja

Gromadzenie informacji na temat skuteczności własnej praktyki i przyczynianie się do stworzenia kultury oceny efektów.

 

Trzymamy kciuki !!!

0
Dodaj komentarzx