Trener, coach, manager projektów, konsultant. Od 2007 roku pracuje jako trener, coach prowadząc szkolenia z zakresu: rozwoju osobistego, obsługi klienta, obsługi reklamacji, rozmów z trudnymi klientami, asertywności, komunikacji interpersonalnej, strategii rozwiązywania konfliktów, sztuki prezentacji i autoprezentacji w tym radzenia sobie ze stresem, , umiejętności coachingowych w pracy menedżera, umiejętności kierowania zespołem oraz miękkich umiejętności menedżerskich, sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Zrealizowała ponad 4000 godzin szkoleń i warsztatów. Jako coach prowadzi indywidualne i grupowe sesje w procesie wspomagania rozwoju oraz realizacji celów osobistych i biznesowych dla managerów w korporacjach oraz właścicieli firm.
Prowadzi warsztaty, których celem jest np. wypracowanie nowych strategii rozwojowych dla firmy/oddziałów, zmotywowanie pracowników do wprowadzania zmian w życie, oswojenie pracowników ze zmianami w organizacji, wsparcie, rozwiązanie konfliktu między działami, integracja. Pracuje metodami coachingowymi. Interesuje się również familly i parents coachingiem, pracując indywidualnie i grupowo z młodzieżą, dziećmi i rodzicami.
Z wykształcenia prawnik, studia ukończyła na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Przez 10 lat pracowała w kancelarii Prawnej, gdzie prowadziła również szkolenia dla współpracowników i wybranych Klientów.