Zatrzymanie w szeregach firmy cenionych menedżerów i specjalistów, to wyzwanie przed którymi staje wiele firm. Niestety czasem pomimo wysiłków, włożonych w jak najefektywniejszą politykę personalną, czasami pracownik po prostu decyduje się odejść. Choć jest to trudna sytuacja, zarówno dla pracownika jak i pracodawcy, należy wyciągnąć z tego wydarzenia naukę i dowiedzieć się jak najwięcej od pracownika o powodach jego odejścia. Pracodawcy, świadomi wartości swojego zespołu, decydują się na wprowadzenie praktyki Exit Interview.
Nasz warsztat dedykowany jest menedżerom lub HR-owcom, prowadzącym wywiady z odchodzącymi pracownikami. Podczas czterech godzin zajęć, uczestnicy poznają techniczne i merytoryczne aspekty przygotowania wywiadu. Opracowują pytania, które będą mogli wykorzystać w swoich firmach oraz przećwiczą przygotowany przez siebie wywiad w parach.
Warto wziąć udział w programie aby dowiedzieć się czym jest Exit Interview, jakie są jego cele i zalety, jak przygotować proces zbierania danych od odchodzących pracowników, jakie obszary badać i jakimi pytaniami, przećwiczyć wywiad w bezpiecznej atmosferze sali szkoleniowej.
- Dowiesz się czym jest Exit Interview, jakie są jego cele i zalety
- Dowiesz się jak przygotować proces zbierania danych od odchodzących pracowników, jakie obszary badać i jakimi pytaniami
- Przećwiczysz wywiad w bezpiecznej atmosferze sali szkoleniowej
Cel warsztatów
Celem każdego z 20 warsztatów w programie Lider Pack jest przekazanie podczas 4 godzinnego spotkania praktycznych umiejętności podnoszących efektywność funkcjonowania menedżerów głównie w środowisku zawodowym, ale także w życiu pozazawodowym.
Na każdym warsztacie uczestnicy otrzymają 1-2 użyteczne narzędzia/ metody/ techniki do zastosowania zaraz po szkoleniu.
Korzyści dla Uczestnika
- Zapoznanie z praktycznymi metodami zarządzania i efektywnego organizowania sobie pracy
- Podniesienie efektywności funkcjonowania w pracy i życiu osobistym
- Możliwość przećwiczenie umiejętności w bezpiecznych warunkach
- Poznanie nowych koncepcji
- Zapoznanie z podstawami psychologii zarządzania
- Wzrost autorytetu i budowanie pewności siebie
- Zminimalizowanie lub eliminacja negatywnych zjawisk w swoim środowisku pracy
- Większa świadomość własnego potencjału, talentów etc.
Korzyści dla organizacji
- Wzrost wydajności i zaangażowania menedżerów i ich zespołów
- Większa świadomość menedżerska dotycząca praktyk zarządzania we własnej organizacji – możliwy punkt wyjścia do działań naprawczych
- Poprawa komunikacji i relacji w zespołach
- Wzrost świadomości zespołów, a co za co za tym idzie - współodpowiedzialność za wyniki, eliminacja konfliktów, samodzielne rozwiązywanie konfliktów w zespole
Uczestnicząc w warsztatach zdobędziesz kompetencje m.in. w zakresie:
- Zarządzania zespołem
- Budowania zaangażowania
- Delegowania
- Przekazywania feedbacku
- Rozwiązywania konfliktów
- Przeprowadzania zespołu przez zmianę
- Asertywnego reagowania
- Rozwijania swojego zespołu
- Prowadzenia trudnych rozmów
- Zarządzania sobą w sposób bardziej efektywny
Każde warsztaty zaczynamy od diagnozy potrzeb Twoich i całego zespołu żeby idealnie dopasować narzędzia i program do potrzeb grupy.
Przygotowanie programu szkoleniowego dla Twojej grupy w 8 krokach:
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Spotkanie ze sponsorem
|
2. Spotkanie diagnostyczne z grupą
|
3. Rozmowy indywidualne z uczestnikami
|
4. Dopasowanie programu do potrzeb grupy
|
5. Analiza programu ze sponsorem
|
6. Ostatnie poprawki do programu
|
7. Przeprowadzenie szkolenia
|
8. Ewaluacja procesu i folo up
|
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą wyznaczenie celów zadzwoń do nas lub napisz maila: Magda Piotrowska 667 951 752