W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat negocjacji w roli szefa np. negocjacji warunków zatrudnienia, podwyżki, sposobu rozstania, awansu i innych.
W dalszej części uczestnicy będą ćwiczyć wykorzystanie narzędzi i dzięki temu zmierzą się z wymagającymi dla nich sytuacjami i poradzą sobie ze stresem i emocjami w sytuacji negocjacyjnej. Będą mogli przećwiczyć sytuacje targowania się i dawania ustępstw, tak aby dać pracownikowi satysfakcję i zwiększyć poczucie sprawiedliwego traktowania.
Program skierowany jest do managerów wszystkich szczebli zarządzania.
Warto wziąć udział w szkoleniu, gdyż w krótkiej formie daje ono wiedzę na temat negocjacji w pracy managera i pozwala przygotować się i przećwiczyć podstawowe sytuacje negocjacyjne na linii szef- pracownik.
- Będziesz mieć bazową wiedzę o kluczowych procesach negocjacyjnych w roli managera
Będziesz potrafił przygotowywać się i przeprowadzić rozmowy z pracownikami w taki sposób, by osiągać jak najlepsze wyniki rozmów negocjacyjnych np. warunki rozstania, awansu, podwyżki
- Zyskasz rozumienie działań partnera negocjacji i będziesz wiedział, jak zareagować na chwyty negocjacyjne.
Cel warsztatów
Celem każdego z 20 warsztatów w programie Lider Pack jest przekazanie podczas 4 godzinnego spotkania praktycznych umiejętności podnoszących efektywność funkcjonowania menedżerów głównie w środowisku zawodowym, ale także w życiu pozazawodowym.
Na każdym warsztacie uczestnicy otrzymają 1-2 użyteczne narzędzia/ metody/ techniki do zastosowania zaraz po szkoleniu.
Korzyści dla Uczestnika
- Zapoznanie z praktycznymi metodami zarządzania i efektywnego organizowania sobie pracy
- Podniesienie efektywności funkcjonowania w pracy i życiu osobistym
- Możliwość przećwiczenie umiejętności w bezpiecznych warunkach
- Poznanie nowych koncepcji
- Zapoznanie z podstawami psychologii zarządzania
- Wzrost autorytetu i budowanie pewności siebie
- Zminimalizowanie lub eliminacja negatywnych zjawisk w swoim środowisku pracy
- Większa świadomość własnego potencjału, talentów etc.
Korzyści dla organizacji
- Wzrost wydajności i zaangażowania menedżerów i ich zespołów
- Większa świadomość menedżerska dotycząca praktyk zarządzania we własnej organizacji – możliwy punkt wyjścia do działań naprawczych
- Poprawa komunikacji i relacji w zespołach
- Wzrost świadomości zespołów, a co za co za tym idzie - współodpowiedzialność za wyniki, eliminacja konfliktów, samodzielne rozwiązywanie konfliktów w zespole
Uczestnicząc w warsztatach zdobędziesz kompetencje m.in. w zakresie:
- Zarządzania zespołem
- Budowania zaangażowania
- Delegowania
- Przekazywania feedbacku
- Rozwiązywania konfliktów
- Przeprowadzania zespołu przez zmianę
- Asertywnego reagowania
- Rozwijania swojego zespołu
- Prowadzenia trudnych rozmów
- Zarządzania sobą w sposób bardziej efektywny
Każde warsztaty zaczynamy od diagnozy potrzeb Twoich i całego zespołu żeby idealnie dopasować narzędzia i program do potrzeb grupy.
Przygotowanie programu szkoleniowego dla Twojej grupy w 8 krokach:
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Spotkanie ze sponsorem
|
2. Spotkanie diagnostyczne z grupą
|
3. Rozmowy indywidualne z uczestnikami
|
4. Dopasowanie programu do potrzeb grupy
|
5. Analiza programu ze sponsorem
|
6. Ostatnie poprawki do programu
|
7. Przeprowadzenie szkolenia
|
8. Ewaluacja procesu i folo up
|
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą wyznaczenie celów zadzwoń do nas lub napisz maila: Magda Piotrowska 667 951 752