Zatrzymanie w szeregach firmy cenionych menedżerów i specjalistów, to wyzwanie przed którymi staje wiele firm. Niestety czasem pomimo wysiłków, włożonych w jak najefektywniejszą politykę personalną, czasami pracownik po prostu decyduje się odejść. Choć jest to trudna sytuacja, zarówno dla pracownika jak i pracodawcy, należy wyciągnąć z tego wydarzenia naukę i dowiedzieć się jak najwięcej od […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów dyscyplinująco – rozwojowych. Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia takie jak schemat rozmowy dyscyplinująco – rozwojowej, który mogą zastosować i/lub dopasować do własnych realnych rozmów. W dalszej części uczestnicy przećwiczą rozmowy dyscyplinująco-rozwojowe, dzięki czemu będą mogli zmierzyć się wymagającymi dla […]
Program dostarcza konkretnych pomysłów i narzędzi, które mogą być pomocne w prowadzeniu z pracownikami rozmów oceniających i rozwojowych. Istotą tej rozmowy jest udzielanie informacji zwrotnej a propos osiąganych wyników, deklarowanie oczekiwań i z drugiej strony zrozumienie potrzeb pracownika w zakresie rozwoju, warunków pracy itp. Warsztat jest dedykowany: menadżerom, liderom, pracownikom działów HR, trenerom wewnętrznym, wszystkim […]
“Nie ucz drzewa jak ma rosnąć. Daj mu tylko słońce, ziemię i wodę” – taki kierunek może mieć proces uczenia pracowników w organizacji. Szkolenie z zakresu przekazywania wiedzy i uczenia zaplanowane jest jako warsztat, na którym uczestnicy nie tylko otrzymają kluczową wiedzą potrzebną do przeprowadzenia skutecznego procesu edukacyjnego, ale doświadczą różnorodnych metod uczenia i wybiorą […]
Coaching menadżerski to metoda pracy i współpracy, którą można wykorzystać w szerokim zakresie w różnych sytuacjach. Bazuje ona na komunikacji opartej na zadawaniu otwartych pytań, angażowaniu współpracowników w podejmowanie odpowiedzialności, w większym stopniu słuchaniu innych niż mówienia samemu, jak ma być. Wszystkie te elementy mają istotny wpływ na wspieranie motywacji pracowników do rozwoju i osiągania […]
Celem warsztatu jest przekazanie podstaw wiedzy o asertywności, przedstawienie źródeł postawy asertywnej, trening podstawowych technik asertywnego reagowania, przećwiczenie komunikacji z pracownikiem na poziomie „dorosły-dorosły”. Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających zespołami i samodzielnych ekspertów. Warto wziąć udział w warsztacie aby nabyć umiejętności asertywnej, bezkonfliktowej komunikacji w relacjach z innymi menedżerami i pracownikami. Nauczysz się […]