robert

23 grudnia 2015

Brak komentarzy

Home Kursy coachingowe

Ostatnie miejsce

Ostatnie miejsce

Ostatnie miejsce na Kurs coachingowy – Coach Praktyk Biznesu – cena kursu 16 dni (270 godzin) – 13370 zł netto

Jedyny polski kurs z europejskim certyfikatem jakości EQA EMCC

Data
Cena
Osoby prowadzące
Informacja i zapisy
22-24.01.2016 – Coaching grupowy w formule treningu interpersonalnego
25.02-01.03.2016 – I zjazd merytoryczny
31.03-05.04.2016 – II zjazd merytoryczny
15.04.2016 – Egzamin
13 370 PLN netto
tel. 667 951 752

 

Coach Praktyk Biznesu EQA EMCC European Quality Award European Mentoring and Coaching Council

Kurs coachingowy Coach Praktyk Biznesu rekomendujemy wszystkim osobom zainteresowanym coachingiem, a zwłaszcza menedżerom różnych szczebli, samodzielnym specjalistom pracującym  przy zarządzaniu talentami, osobom pracującym w pionie HR oraz szkoleń, rekrutacji, sprzedaży. Mogą skorzystać z niego również freelancerzy pracujący w szeroko pojętym doradztwie, rozwoju osobistym i szkoleniach, a także utalentowani studenci zainteresowani przyszłą karierą zawodową i rozwojem osobistym.

Po ukończeniu kursu coachingowego podsumowanego egzaminem certyfikacyjnym uczestnik będzie wykazywał się praktycznymi umiejętnościami w zakresie zawodu coacha, a tym samym będzie gotów do podjęcia samodzielnej praktyki coachingowej.

Osoby, które zawodowo zajmują się treningiem, szkoleniami, a także zarządzaniem, zyskają usystematyzowany materiał oraz wzmocnią kompetencje służące do prowadzenia własnych szkoleń oraz wypełniania zadań służbowych. Poszczególne techniki i ćwiczenia można wykorzystać do rozwijania potencjału osobistego oraz wspierania rozwoju swoich współpracowników, personelu zarządzającego w firmie i klientów zewnętrznych.

Efektem ukończenia kursu coachingowego będzie uzyskanie certyfikatu Coacha Praktyka Biznesu z European Quality Award EMCC (European Mentoring & Coaching Council) przyznanej kursowi Norman Benett Academy, jako pierwszemu kursowi polskiemu, powstałemu na podbudowie polskich doświadczeń biznesowych i edukacyjnych w oparciu o nowoczesną, światową wiedzę edukacyjną i coachingową.

Dla kogo? Warunki przystąpienia do kursu

  • aktywni zawodowo trenerzy biznesu, specjaliści HR, menedżerowie różnych szczebli i branż, nauczyciele oraz osoby z innych grup zawodowych: ze stażem zawodowym min. 3 lata i/lub ukończonymi studiami wyższymi [licencjat lub magisterskie]
  • pisemne zgłoszenie
  • rozmowa rekrutacyjna
  • wpłata czesnego

KURS COACHINGOWY KORZYŚCI:

Certyfikowany Coach Praktyk Biznesu uzyska kompetencje w zakresie:

  • Budowy własnej, etycznej postawy coacha, moderatora i facylitatora zmian biznesowych i osobistych u swoich Klientów
  • Rozpoznawania postawy Klienta i dostosowania do niej własnego stylu komunikacyjnego
  • Umiejętności rozpoznawania dylematów Klienta i przekładania ich na cele rozwojowe
  • Motywowania i mobilizowania Klienta do uzyskiwania narzędzi zmiany i realizowania własnych celów
  • Rozpoznawania systemu zachowań, przekonań i wartości Klienta oraz pracy z ich zmianą w realizacji postawionych celów

KURS COACHINGOWY SZCZEGÓŁOWE:

Kurs coachingowy dbywa się w formie 4 zjazdów, trwających odpowiednio:

  • 3 dni (coaching grupowy z elementami treningu interpersonalnego)
  • 6 dni (I zjazd)
  • 6 dni (II zjazd)
  • 1 dzień (egzamin)

Zakładamy, że dzień szkoleniowy zaczyna się o godzinie 10:00 a kończy około godziny 21:00

METODA SZKOLENIOWA:

Kurs coachingowy prowadzony jest metodą interaktywnego warsztatu z wykorzystaniem narzędzi i technik coachingowych. Każda partia materiału szkoleniowego jest praktycznie ćwiczona przez uczestników, aż do uzyskania biegłości i pełnego zrozumienia zagadnień. Uczestnicy otrzymują zestaw narzędzi i technik coachingowych oraz sprawdzone algorytmy postępowania w określonych sytuacjach coachingowych. Są szkoleni w zakresie samodzielnego budowania narzędzi coachingowych i skutecznego kreowania rozwiązań w sytuacjach nietypowych. Każdy z uczestników prowadzi 12 sesji treningowych ze swoim partnerem coachingowym, a także buduje własny program life coachingu. Ponadto każdy z uczestników kursu odbywa sesje superwizyjne.

Pomiędzy zjazdami wymagane jest przeprowadzanie sesji coachingowych w ramach wolontariatu w ilości 30 godzin.

KURSU COACHINGOWY COACH PRAKTYK BIZNESU – PROGRAM:

COACHING GRUPOWY Z ELEMENTAMI TRENINGU INTERPERSONALNEGO (3 dni)

  • Indywiduacja, czyli różnicowanie
  • Proces wglądu i zmiany osobiste
  • Proces grupowy

ZJAZDY MERYTORYCZNE

DEFINICJE COACHINGU I SESJA KONTRAKTOWA

  • Zasady pracy i plan pracy
  • Coaching jako metoda – definicje coachingu
  • Przed coachingiem. Kod etyki. Pierwsza Sesja kontraktowa

CELE I EFEKTY

  • Znaczenie osobistej mapy percepcyjnej
  • Znaczenie roli społecznej i mechanizmy jej nieświadomego definiowania przez klienta
  • Zasady ustalania trafnych celów
  • Coachingowa ekologia celu

KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA W COACHINGU

  • Pierwsza pętla indukcyjna od nadawcy do odbiorcy
  • Błędy percepcyjne a przekłamania komunikacyjne
  • Czym są kanały komunikacyjne i percepcyjne i jak je wykorzystujemy?
  • Komunikacja i mikrokomunikacja – najnowsze odkrycia
  • Raport psychologiczny, czyli dopasowanie do klienta

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W COACHINGU

  • Asocjacja i dysocjacja – kluczowe mechanizmy komunikacji wewnętrznej
  • Kalibrowanie zachowań klienta coachingu – wykorzystanie mikrokomunikacji i rozpoznawanie modalności
  • Rodzaje rzeczywistości i rodzaje uwagi
  • Zastosowanie Generatora Spójności – wypracowanie postawy spójności

OPROGRAMOWANIE KLIENTA

  • Czym jest kontrsugestywność i proaktywność
  • Metaprogramy jako software naszej osobowości
  • Zasada pacingu, w kontekście Metaprogramów i modalności czyli podążanie za klientem
  • Pojęcie przekonania i różne metody pracy z przekonaniami

SPRZĘŻENIE ZWROTNE

  • Sprzężenie zwrotne – odkrycie S. Andreasa
  • Neurofizjologiczne i emocjonalne skutki sprzęgania

PUŁAPKI I POŻYTKI W STOSOWANIU LINGWISTYKI

  • Pojęcie instalacji werbalnej
  • Presupozycje – ich rozumienie i zastosowanie
  • Pułapki nominalizacji
  • Modalności typy wypowiedzi
  • Pytania w coachingu
  • Język progresywny i wypowiedzi proaktywne

PRACA Z RELACJAMI

  • Pojęcie udziałowców projektu, znaczenie postaw i potrzeb indywidualnych dla powodzenia projektu/celu
  • Praca coachingowa z relacjami w kontekście potrzeb i korzyści
  • Pozycje percepcyjne i ich wykorzystanie w pracy z relacjami trudnymi
  • Most Przekonań w sytuacji wewnętrznego oporu klienta
  • Most pomiędzy udziałowcami sytuacji coachingowej [Most wartości]
  • Technika Wszystkich Technik
  • Metoda Integracji Zasobów
  • Inwentarz zasobów
  • Wykorzystanie podejścia Walta Disneya

W DRODZE DO SZCZĘŚCIA

  • Koncepcja szczęścia a cele life coachingu
  • Podejście psychologii pozytywnej
  • Koncepcja i zbiór zasad prof. Tal Ben-Shahara
  • Stan flow [przepływu] i odkrycia prof. M. Csikszentmihalyi
  • Siła motywacji wewnętrznej a lingwistyka autosugestii
  • Praktyczny model uruchamiani zmiany w kierunku szczęścia

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA DO 12 OSÓB

Zobacz co o kursie mówią uczestnicy:


 

NFORMACJA I ZAPISY:

Magda Piotrowska
tel. +48 667 951 752
e-mail: magda.piotrowska@normanbenett.pl

ul. 3 Maja 11A
05-806 Komorów

0 0 vote
Article Rating
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Dodaj komentarzx
()
x