W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat stresu, jego przyczyn, następstw, objawów. Poznają pojęcie kręgu wpływu i zainteresowań oraz ich znaczenia w profilaktyce antystresowej. W dalszej części uczestnicy będą pracować indywidualnymi technikami coachingowymi, dzięki którym nauczą się zakładać maskę zawodową, zamieniać kryzys w zysk, zmienią przekonania ograniczające ich proaktywność na te wspierając, […]
Efektywność spotkań biznesowych to jeden z kluczowych tematów menadżerskich. Spotkania stanowią istotną część życia zawodowego większości z nas. Jak sprawić, aby były one efektywne, ciekawe i angażujące i dawały satysfakcję uczestnikom? Być może zastosowanie którejś z propozycji zawartych w programie będzie odpowiedzią na te potrzeby. W trakcie szkolenia zaprezentujemy kilka prostych technik, które można wdrożyć […]
Warsztat oparty jest na rewolucyjnej, a zarazem prostej metodzie pracy z własną energią, której autorem i propagatorem jest amerykański konsultant biznesu Tony Schwartz. Twierdzi on, że we współczesnym świecie, w którym oczekuje się od pracowników, aby odbierali i przetwarzali coraz większe ilości informacji, pracowali wciąż wydajniej w krótszym czasie, my ludzie – nie będziemy wkrótce […]
Warsztat porusza najważniejsze zagadnienia zarządzania sobą w czasie. W programie zapraszamy uczestników do przyjrzenia się swoim praktykom związanym z organizowaniem sobie czasu pracy i pokazujemy inne, bardziej efektywne sposoby planowania i realizowania zadań. Uczestnicy poznają podstawowe narzędzia efektywności osobistej, jak zasady planowania, stawianie celów czy radzenie sobie ze “złodziejami” czasu. Warsztat jest dedykowany zarówno menedżerom, […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat negocjacji w roli szefa np. negocjacji warunków zatrudnienia, podwyżki, sposobu rozstania, awansu i innych. W dalszej części uczestnicy będą ćwiczyć wykorzystanie narzędzi i dzięki temu zmierzą się z wymagającymi dla nich sytuacjami i poradzą sobie ze stresem i emocjami w sytuacji negocjacyjnej. Będą mogli przećwiczyć […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów zwalniających (możliwe reakcje zwalnianych pracowników). Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia np. schemat rozmowy zwalniającej, który mogą zastosować i/lub dopasować do własnych realnych rozmów. W dalszej części uczestnicy przećwiczą rozmowy derekrutacyjne i dzięki temu będą mogli zmierzyć się z wymagającymi […]