W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów zwalniających (możliwe reakcje zwalnianych pracowników). Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia np. schemat rozmowy zwalniającej, który mogą zastosować i/lub dopasować do własnych realnych rozmów.
W dalszej części uczestnicy przećwiczą rozmowy derekrutacyjne i dzięki temu będą mogli zmierzyć się z wymagającymi dla nich sytuacjami i poradzić sobie ze stresem i emocjami w danej sytuacji. W trakcie szkolenia dostarczymy wiedzy i umiejętności, dbając o wszystkich uczestników procesu: samego managera, zwalnianego pracownika oraz zespół, który zostaje.
Program jest skierowany do wszystkich osób odpowiedzialnych lub biorących udział w procesach derekrutacji, w szczególności do: członków zarządów, bezpośrednich przełożonych, osób z działów HR i prawnych, właścicieli firm.
Warto wziąć udział w szkoleniu, gdyż daje ono wgląd i wiedzę odnośnie sytuacji derekrutacji oraz przygotowuje managerów do sytuacji tak wymagającej jak zwolnienie pracownika z wszystkich perspektyw: samego managera, zwalnianego pracownika oraz zespołu który zostaje. Szkolenie dostarcza wiedzy, narzędzi oraz pozwala je przećwiczyć, bazuje na najlepszych praktykach z realnych procesów derekrutacyjnych z różnych branż.
- Zminimalizujesz negatywne emocje każdej ze stron
- Zachowasz własny autorytet Lidera
- Zadbasz o możliwie minimalny spadek motywacji reszty zespołu
- Zadbasz o zachowanie ciągłości procesów, projektów, zadań
Cel warsztatów
Celem każdego z 20 warsztatów w programie Lider Pack jest przekazanie podczas 4 godzinnego spotkania praktycznych umiejętności podnoszących efektywność funkcjonowania menedżerów głównie w środowisku zawodowym, ale także w życiu pozazawodowym.
Na każdym warsztacie uczestnicy otrzymają 1-2 użyteczne narzędzia/ metody/ techniki do zastosowania zaraz po szkoleniu.
Korzyści dla Uczestnika
- Zapoznanie z praktycznymi metodami zarządzania i efektywnego organizowania sobie pracy
- Podniesienie efektywności funkcjonowania w pracy i życiu osobistym
- Możliwość przećwiczenie umiejętności w bezpiecznych warunkach
- Poznanie nowych koncepcji
- Zapoznanie z podstawami psychologii zarządzania
- Wzrost autorytetu i budowanie pewności siebie
- Zminimalizowanie lub eliminacja negatywnych zjawisk w swoim środowisku pracy
- Większa świadomość własnego potencjału, talentów etc.
Korzyści dla organizacji
- Wzrost wydajności i zaangażowania menedżerów i ich zespołów
- Większa świadomość menedżerska dotycząca praktyk zarządzania we własnej organizacji – możliwy punkt wyjścia do działań naprawczych
- Poprawa komunikacji i relacji w zespołach
- Wzrost świadomości zespołów, a co za co za tym idzie - współodpowiedzialność za wyniki, eliminacja konfliktów, samodzielne rozwiązywanie konfliktów w zespole
Uczestnicząc w warsztatach zdobędziesz kompetencje m.in. w zakresie:
- Zarządzania zespołem
- Budowania zaangażowania
- Delegowania
- Przekazywania feedbacku
- Rozwiązywania konfliktów
- Przeprowadzania zespołu przez zmianę
- Asertywnego reagowania
- Rozwijania swojego zespołu
- Prowadzenia trudnych rozmów
- Zarządzania sobą w sposób bardziej efektywny
Każde warsztaty zaczynamy od diagnozy potrzeb Twoich i całego zespołu żeby idealnie dopasować narzędzia i program do potrzeb grupy.
Przygotowanie programu szkoleniowego dla Twojej grupy w 8 krokach:
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Spotkanie ze sponsorem
|
2. Spotkanie diagnostyczne z grupą
|
3. Rozmowy indywidualne z uczestnikami
|
4. Dopasowanie programu do potrzeb grupy
|
5. Analiza programu ze sponsorem
|
6. Ostatnie poprawki do programu
|
7. Przeprowadzenie szkolenia
|
8. Ewaluacja procesu i folo up
|
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą wyznaczenie celów zadzwoń do nas lub napisz maila: Magda Piotrowska 667 951 752