Jak być Managerem ON-LINE

Nauczyciel

Dorota Dańczak-Król

Kategoria

Szkolenia

Uczestnicy kursu

Nie ma jeszcze uczestników

Dodaj komentarz

Recenzje kursu

Nie ma jeszcze recenzji

 
  • Jak zarządzać zespołem przy pracy zdalnej?

  • Jak komunikować zespołowi zmiany?

  • Jak delegować i egzekwować zadania gdy Twoi pracownicy pracują z domów?

  • Jak udzielić pracownikowi informacji zwrotnej?

  • Jak motywować i angażować ludzi do pracy?

  • Jak etycznie zwalniać pracowników?

 

To pytania, które  w tym wymagającym czasie  zadają sobie managerowie. Naszą odpowiedzią jest szkolenie Manager on-line, dzięki któremu zdobędziesz nowe kompetencje do zarządzania zespołem

 

Program szkolenia MANANGER ON-LINE składa się z 6 modułów,  w formule 4 godzinnych spotkań on-line.

 

Terminy:

  • 15-16 września 2020; godz.10:00-14:00

  • 22-23 września 2020; godz.10:00-14:00

  • 06-07 października 2020; godz.10:00-14:00

 

W każdym module  uczestnicy otrzymają wsparcie  w formie użytecznych narzędzi/ metod technik do zastosowania zaraz po szkoleniu.

 

Moduły:

 
  • Moduł 1 Manager on-line vs Manager off-line

  • Budowanie autorytetu lidera

  • Moduł 2 Kluczowe zasady komunikacyjne a zarządzanie

  • Moduł 3 Delegowanie i egzekwowanie zadań

  • Moduł 4 Zarządzanie zmianą

  • Moduł 5 Feedback i Motywowanie pracowników

  • Moduł Trudne rozmowy managerskie

  • Jak zwalniać po ludzku ?

 

Dzięki kompetencjom zdobytym w czasie szkolenia MANAGER ON-LINE uczestnicy będą potrafili świadomie i efektywnie:

 
  • Zadbać o efektywność i zwinność zespołu w trakcie sytuacji wymagającej

  • Pomóc osłabionym pracownikom przejść do działania i odpowiedzialności za zadania

  • Dostosować styl zarządzania do pracy zdalnej,

  • Reagować na zmieniające się potrzeby pracowników/organizacji,

  • Delegować i egzekwować zadania,

  • Zadbać o efektywność zespołu rozproszonego,

  • Budować swój autorytet,

  • Dbać o relacje i partnerstwo w komunikacji pomiędzy członkami zespołu,

  • Tworzyć konstruktywny klimat w zespole na czas pandemii

  • Zadbać o swoje potrzeby, zgodnie z założeniami asertywności

  • Udzielać informacje zwrotne w sposób motywujący

  • Przeprowadzać trudne rozmowy w tym zwalniające

 

Aby otrzymać program wraz z  ofertą szkolenia, zapraszam do kontaktu:

 

Magda Piotrowska

Key Account Manager

tel. 667 951 752

magda.piotrowska@normanbenett.pl

   

Nasi nauczyciele

Trener, coach, manager projektów, konsultant, doradca handlowy w firmach szkoleniowo-coachingowych.

Cena : 3950 PLN

Ilość miejsc : 10

Lokalizacja : on-line

Typologia : Akademia managera online Premium

Pytanie



    Klikając poniżej, aby przesłać ten formularz, potwierdzasz, że zapoznałeś się i podane przez Ciebie informacje będą przetwarzane zgodnie z naszą Polityką prywatności. Odpowiednie linki znajdują się w stopce strony.


    Please prove you are human by selecting the tree.