W trakcie szkolenia uczestnicy na podstawie gry negocjacyjnej będą mogli doświadczyć mechanizmów konfliktu. Na bazie tego doświadczenia zostaną omówione skuteczne i etyczne zachowania w trakcie sytuacji konfliktowych oraz zachowania ryzykowne pogłębiające konflikt i brak współpracy. Uczestnicy otrzymają także wiedzę o emocjach pojawiających się w trakcie sytuacji konfliktowych i narzędzia radzenia sobie z nimi.
Następnie w trakcie zespołowej burzy mózgów w atmosferze bezpieczeństwa i zaufania będą mogli wspólnie zdiagnozować, zgłosić, omówić “wąskie gardła” we współpracy, a następnie wypracować sposoby ich rozwiązania.
Szkolenie przeznaczone jest dla działów o rozbieżnych celach, jako szkolenie team buildingowe, budujące zaufanie i współpracę oraz dla managerów zarządzających kilkoma zespołami, czasem skonfliktowanymi, a także dla działów HR będących wsparciem przy rozwiązywaniu konfliktów, pracowników i managerów firm outsourcingowych świadczących usługi własnymi siłami na terenie firmy klienta, organizacji rozproszonych i w procesie zmiany, zespołów pracujących pod silną presja czasu, zadań i oczekiwań
Zrozumiesz przyczyny konfliktów
Zminimalizujesz negatywne emocje każdej ze stron
Nauczysz się wykorzystania sytuacji konfliktowej do wprowadzenia ulepszeń
Unikniesz powtarzania błędów i narażania się na niezadowolenie klienta, przełożonego i zespołu
Poznasz mechanizmy powstawania konfliktów i sposoby ich rozwiązywania
Cel warsztatów
Celem każdego z 20 warsztatów w programie Lider Pack jest przekazanie podczas 4 godzinnego spotkania praktycznych umiejętności podnoszących efektywność funkcjonowania menedżerów głównie w środowisku zawodowym, ale także w życiu pozazawodowym.
Na każdym warsztacie uczestnicy otrzymają 1-2 użyteczne narzędzia/ metody/ techniki do zastosowania zaraz po szkoleniu.
Korzyści dla Uczestnika
Zapoznanie z praktycznymi metodami zarządzania i efektywnego organizowania sobie pracy
Podniesienie efektywności funkcjonowania w pracy i życiu osobistym
Możliwość przećwiczenie umiejętności w bezpiecznych warunkach
Poznanie nowych koncepcji
Zapoznanie z podstawami psychologii zarządzania
Wzrost autorytetu i budowanie pewności siebie
Zminimalizowanie lub eliminacja negatywnych zjawisk w swoim środowisku pracy
Większa świadomość własnego potencjału, talentów etc.
Korzyści dla organizacji
Wzrost wydajności i zaangażowania menedżerów i ich zespołów
Większa świadomość menedżerska dotycząca praktyk zarządzania we własnej organizacji – możliwy punkt wyjścia do działań naprawczych
Poprawa komunikacji i relacji w zespołach
Wzrost świadomości zespołów, a co za co za tym idzie - współodpowiedzialność za wyniki, eliminacja konfliktów, samodzielne rozwiązywanie konfliktów w zespole
Uczestnicząc w warsztatach zdobędziesz kompetencje m.in. w zakresie:
Zarządzania zespołem
Budowania zaangażowania
Delegowania
Przekazywania feedbacku
Rozwiązywania konfliktów
Przeprowadzania zespołu przez zmianę
Asertywnego reagowania
Rozwijania swojego zespołu
Prowadzenia trudnych rozmów
Zarządzania sobą w sposób bardziej efektywny
Każde warsztaty zaczynamy od diagnozy potrzeb Twoich i całego zespołu żeby idealnie dopasować narzędzia i program do potrzeb grupy.
Przygotowanie programu szkoleniowego dla Twojej grupy w 8 krokach:
1. Spotkanie ze sponsorem
2. Spotkanie diagnostyczne z grupą
3. Rozmowy indywidualne z uczestnikami
4. Dopasowanie programu do potrzeb grupy
5. Analiza programu ze sponsorem
6. Ostatnie poprawki do programu
7. Przeprowadzenie szkolenia
8. Ewaluacja procesu i folo up
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą wyznaczenie celów zadzwoń do nas lub napisz maila: Magda Piotrowska 667 951 752