W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat stresu, jego przyczyn, następstw, objawów. Poznają pojęcie kręgu wpływu i zainteresowań oraz ich znaczenia w profilaktyce antystresowej. W dalszej części […]
Efektywność spotkań biznesowych to jeden z kluczowych tematów menadżerskich. Spotkania stanowią istotną część życia zawodowego większości z nas. Jak sprawić, aby były one efektywne, ciekawe i angażujące i dawały satysfakcję […]
Warsztat oparty jest na rewolucyjnej, a zarazem prostej metodzie pracy z własną energią, której autorem i propagatorem jest amerykański konsultant biznesu Tony Schwartz. Twierdzi on, że we współczesnym świecie, w […]
Warsztat porusza najważniejsze zagadnienia zarządzania sobą w czasie. W programie zapraszamy uczestników do przyjrzenia się swoim praktykom związanym z organizowaniem sobie czasu pracy i pokazujemy inne, bardziej efektywne sposoby planowania […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat negocjacji w roli szefa np. negocjacji warunków zatrudnienia, podwyżki, sposobu rozstania, awansu i innych. W dalszej części uczestnicy będą ćwiczyć […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów zwalniających (możliwe reakcje zwalnianych pracowników). Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia np. schemat rozmowy zwalniającej, […]
Zatrzymanie w szeregach firmy cenionych menedżerów i specjalistów, to wyzwanie przed którymi staje wiele firm. Niestety czasem pomimo wysiłków, włożonych w jak najefektywniejszą politykę personalną, czasami pracownik po prostu decyduje […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów dyscyplinująco – rozwojowych. Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia takie jak schemat rozmowy dyscyplinująco – […]
Program dostarcza konkretnych pomysłów i narzędzi, które mogą być pomocne w prowadzeniu z pracownikami rozmów oceniających i rozwojowych. Istotą tej rozmowy jest udzielanie informacji zwrotnej a propos osiąganych wyników, deklarowanie […]
“Nie ucz drzewa jak ma rosnąć. Daj mu tylko słońce, ziemię i wodę” – taki kierunek może mieć proces uczenia pracowników w organizacji. Szkolenie z zakresu przekazywania wiedzy i uczenia […]
Coaching menadżerski to metoda pracy i współpracy, którą można wykorzystać w szerokim zakresie w różnych sytuacjach. Bazuje ona na komunikacji opartej na zadawaniu otwartych pytań, angażowaniu współpracowników w podejmowanie odpowiedzialności, […]
Celem warsztatu jest przekazanie podstaw wiedzy o asertywności, przedstawienie źródeł postawy asertywnej, trening podstawowych technik asertywnego reagowania, przećwiczenie komunikacji z pracownikiem na poziomie „dorosły-dorosły”. Szkolenie skierowane jest do menedżerów […]
Szkolenie z zakresu przeprowadzania zespołu przez zmianę będzie praktycznym warsztatem systematyzującym wiedzę z tego obszaru zarządzania zespołem i doskonalącym umiejętność skutecznej komunikacji w okresie zmian. Program skierowany jest do obecnych […]
W trakcie szkolenia uczestnicy na podstawie gry negocjacyjnej będą mogli doświadczyć mechanizmów konfliktu. Na bazie tego doświadczenia zostaną omówione skuteczne i etyczne zachowania w trakcie sytuacji konfliktowych oraz zachowania ryzykowne […]
Program dotyczy praktycznych umiejętności dawania informacji zwrotnej w zespole. Warsztat skupia się na kształtowaniu postawy, czyli budowania motywacji do udzielania feedbacku oraz na kompetencjach, czyli w jaki sposób udzielać informacji. […]
Szkolenie z zakresu delegowania będzie praktycznym warsztatem systematyzującym wiedzę z tego obszaru zarządzania zespołem i doskonalącym umiejętność skutecznego przekazywania zadań i odpowiedzialności podwładnym. Program skierowany jest do obecnych i przyszłych […]
Cele organizacji określają co, kto i kiedy ma osiągnąć. Jednak przede wszystkim precyzują przedmiot dążeń członków organizacji, tzn.: pożądany stan lub rezultat, jego cechy i termin wystąpienia. Dlatego każdy lider/menadżer […]
Budowanie autorytetu lidera
Na warsztacie uczestnicy zostaną zapoznani z najważniejszymi działaniami budującymi zaangażowanie pracowników, będą mieli możliwość podzielenia się najefektywniejszymi praktykami, zyskają wiedzę na temat dostosowania narzędzi do indywidualnych potrzeb pracownika oraz sposobów […]
Pragmatyczne przywództwo