W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat stresu, jego przyczyn, następstw, objawów. Poznają pojęcie kręgu wpływu i zainteresowań oraz ich znaczenia w profilaktyce antystresowej. W dalszej części uczestnicy będą pracować indywidualnymi technikami coachingowymi, dzięki którym nauczą się zakładać maskę zawodową, zamieniać kryzys w zysk, zmienią przekonania ograniczające ich proaktywność na te wspierając, […]
Efektywność spotkań biznesowych to jeden z kluczowych tematów menadżerskich. Spotkania stanowią istotną część życia zawodowego większości z nas. Jak sprawić, aby były one efektywne, ciekawe i angażujące i dawały satysfakcję uczestnikom? Być może zastosowanie którejś z propozycji zawartych w programie będzie odpowiedzią na te potrzeby. W trakcie szkolenia zaprezentujemy kilka prostych technik, które można wdrożyć […]
Warsztat oparty jest na rewolucyjnej, a zarazem prostej metodzie pracy z własną energią, której autorem i propagatorem jest amerykański konsultant biznesu Tony Schwartz. Twierdzi on, że we współczesnym świecie, w którym oczekuje się od pracowników, aby odbierali i przetwarzali coraz większe ilości informacji, pracowali wciąż wydajniej w krótszym czasie, my ludzie – nie będziemy wkrótce […]
Warsztat porusza najważniejsze zagadnienia zarządzania sobą w czasie. W programie zapraszamy uczestników do przyjrzenia się swoim praktykom związanym z organizowaniem sobie czasu pracy i pokazujemy inne, bardziej efektywne sposoby planowania i realizowania zadań. Uczestnicy poznają podstawowe narzędzia efektywności osobistej, jak zasady planowania, stawianie celów czy radzenie sobie ze “złodziejami” czasu. Warsztat jest dedykowany zarówno menedżerom, […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat negocjacji w roli szefa np. negocjacji warunków zatrudnienia, podwyżki, sposobu rozstania, awansu i innych. W dalszej części uczestnicy będą ćwiczyć wykorzystanie narzędzi i dzięki temu zmierzą się z wymagającymi dla nich sytuacjami i poradzą sobie ze stresem i emocjami w sytuacji negocjacyjnej. Będą mogli przećwiczyć […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów zwalniających (możliwe reakcje zwalnianych pracowników). Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia np. schemat rozmowy zwalniającej, który mogą zastosować i/lub dopasować do własnych realnych rozmów. W dalszej części uczestnicy przećwiczą rozmowy derekrutacyjne i dzięki temu będą mogli zmierzyć się z wymagającymi […]
Zatrzymanie w szeregach firmy cenionych menedżerów i specjalistów, to wyzwanie przed którymi staje wiele firm. Niestety czasem pomimo wysiłków, włożonych w jak najefektywniejszą politykę personalną, czasami pracownik po prostu decyduje się odejść. Choć jest to trudna sytuacja, zarówno dla pracownika jak i pracodawcy, należy wyciągnąć z tego wydarzenia naukę i dowiedzieć się jak najwięcej od […]
W pierwszej części szkolenia uczestnicy otrzymują niezbędną wiedzę na temat mechanizmów ujawniających się w trakcie rozmów dyscyplinująco – rozwojowych. Następnie otrzymają gotowe, sprawdzone narzędzia takie jak schemat rozmowy dyscyplinująco – rozwojowej, który mogą zastosować i/lub dopasować do własnych realnych rozmów. W dalszej części uczestnicy przećwiczą rozmowy dyscyplinująco-rozwojowe, dzięki czemu będą mogli zmierzyć się wymagającymi dla […]
Program dostarcza konkretnych pomysłów i narzędzi, które mogą być pomocne w prowadzeniu z pracownikami rozmów oceniających i rozwojowych. Istotą tej rozmowy jest udzielanie informacji zwrotnej a propos osiąganych wyników, deklarowanie oczekiwań i z drugiej strony zrozumienie potrzeb pracownika w zakresie rozwoju, warunków pracy itp. Warsztat jest dedykowany: menadżerom, liderom, pracownikom działów HR, trenerom wewnętrznym, wszystkim […]
“Nie ucz drzewa jak ma rosnąć. Daj mu tylko słońce, ziemię i wodę” – taki kierunek może mieć proces uczenia pracowników w organizacji. Szkolenie z zakresu przekazywania wiedzy i uczenia zaplanowane jest jako warsztat, na którym uczestnicy nie tylko otrzymają kluczową wiedzą potrzebną do przeprowadzenia skutecznego procesu edukacyjnego, ale doświadczą różnorodnych metod uczenia i wybiorą […]
Coaching menadżerski to metoda pracy i współpracy, którą można wykorzystać w szerokim zakresie w różnych sytuacjach. Bazuje ona na komunikacji opartej na zadawaniu otwartych pytań, angażowaniu współpracowników w podejmowanie odpowiedzialności, w większym stopniu słuchaniu innych niż mówienia samemu, jak ma być. Wszystkie te elementy mają istotny wpływ na wspieranie motywacji pracowników do rozwoju i osiągania […]
Celem warsztatu jest przekazanie podstaw wiedzy o asertywności, przedstawienie źródeł postawy asertywnej, trening podstawowych technik asertywnego reagowania, przećwiczenie komunikacji z pracownikiem na poziomie „dorosły-dorosły”. Szkolenie skierowane jest do menedżerów zarządzających zespołami i samodzielnych ekspertów. Warto wziąć udział w warsztacie aby nabyć umiejętności asertywnej, bezkonfliktowej komunikacji w relacjach z innymi menedżerami i pracownikami. Nauczysz się […]
Szkolenie z zakresu przeprowadzania zespołu przez zmianę będzie praktycznym warsztatem systematyzującym wiedzę z tego obszaru zarządzania zespołem i doskonalącym umiejętność skutecznej komunikacji w okresie zmian. Program skierowany jest do obecnych i przyszłych menadżerów na każdym szczeblu zarządzania, którzy chcą lepiej zarządzać swoim zespołem, radzić sobie z oporem i budować zaangażowanie pracowników w trakcie zmian, wprowadzanych […]
W trakcie szkolenia uczestnicy na podstawie gry negocjacyjnej będą mogli doświadczyć mechanizmów konfliktu. Na bazie tego doświadczenia zostaną omówione skuteczne i etyczne zachowania w trakcie sytuacji konfliktowych oraz zachowania ryzykowne pogłębiające konflikt i brak współpracy. Uczestnicy otrzymają także wiedzę o emocjach pojawiających się w trakcie sytuacji konfliktowych i narzędzia radzenia sobie z nimi. Następnie w […]
Program dotyczy praktycznych umiejętności dawania informacji zwrotnej w zespole. Warsztat skupia się na kształtowaniu postawy, czyli budowania motywacji do udzielania feedbacku oraz na kompetencjach, czyli w jaki sposób udzielać informacji. Program skierowany jest do managerów niższego i średniego szczebla odpowiadających za zespoły rozproszone, projektowe oraz pracujących w standardowych procedurach. Warto wziąć udział w warsztacie, gdyż […]
Szkolenie z zakresu delegowania będzie praktycznym warsztatem systematyzującym wiedzę z tego obszaru zarządzania zespołem i doskonalącym umiejętność skutecznego przekazywania zadań i odpowiedzialności podwładnym. Program skierowany jest do obecnych i przyszłych menadżerów na każdym szczeblu zarządzania, którzy chcą lepiej zarządzać swoim czasem, bardziej efektywnie wykorzystywać potencjał i budować zaangażowanie pracowników. Warto wziąć udział w programie aby […]
Cele organizacji określają co, kto i kiedy ma osiągnąć. Jednak przede wszystkim precyzują przedmiot dążeń członków organizacji, tzn.: pożądany stan lub rezultat, jego cechy i termin wystąpienia. Dlatego każdy lider/menadżer potrzebuje sprawnie wyznaczać cele dla swoich zespołów, spójne z celami i strategią firmy, dzięki którym będzie osiągał pożądane wyniki w określonym czasie. Szkolenie wyznaczenie celów […]
Budowanie autorytetu lidera
Na warsztacie uczestnicy zostaną zapoznani z najważniejszymi działaniami budującymi zaangażowanie pracowników, będą mieli możliwość podzielenia się najefektywniejszymi praktykami, zyskają wiedzę na temat dostosowania narzędzi do indywidualnych potrzeb pracownika oraz sposobów wzmacniania pozytywnego nastawienia do pracy. Program skierowany jest do osób zarządzających zespołami. Warto wziąć udział w programie, aby uświadomić sobie jak istotne jest umiejętne budowanie […]
Pragmatyczne przywództwo